REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
 

Sklep internetowy działający pod adresem www.bambino.com.pl  jest zarządzany przez:
Hurtownię Bambino Beata Komarzewska 15-399 Białystok ul.Handlowa 1 Polska tel. 85 744 28 29 bambino@bambino.com.pl NIP: 966-063-22-25.

OKREŚLENIA:
Sklep internetowy (Sklep) – zarządzany przez Hurtownię BAMBINO -serwis internetowy, dostępny jest pod adresem 
www.bambino.com.pl, umożliwia Klientom  składanie zamówień (dokonywanie zakupów).
Asortyment - wyroby umieszczone na stronach sklepu internetowego 
www.bambino.com.pl
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie.
Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów w sklepie internetowym 
www.bambino.com.pl
 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Wszystkie produkty prezentowane w ofercie Sprzedawcy w Sklepie  www.bambino.com.pl są produktami nowymi, oryginalnymi, spełniającymi określone przepisami prawa wymogi, posiadającymi stosowne atesty i certyfikaty, gdy jest to wymagane.
  2. Wszystkie ceny oferowanych do sprzedaży wyrobów prezentowane w Sklepie internetowym zamieszczone są na stronie www.bambino.com.pl przy produkcie. Waluta prezentowanych cen  złoty polski, są to ceny brutto (zawierają stosowny podatek VAT).
  3. Klient składając zamówienie, najpierw wybiera produkty, które chce nabyć poprzez kliknięcie "dodaj do koszyka".
  4. Po wybraniu produktów kliknij przycisk „FINALIZACJA ZAMÓWIENIA CHECKOUT”, znajdujący się w koszyku, następnie wypełnij formularz i zaloguj się na posiadane konto,  lub dokonaj zakupu bez rejestracji, podając tylko dane i adres dostawy.
  5. Wybierz  formę zapłaty.
  6. Realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". w przypadku gdy wpłata nie nastąpi w ciągu 7 dni kalendarzowych zamówienie zostanie anulowane. Zamówione produkty do momentu otrzymania  zapłaty nie są zarezerwowane.
     

DOSTAWA

  1. Koszty dostawy w granicach Polski:

    15 pln - list polecony ekonomiczny Poczta Polska (produkty małogabarytowe i zamówienie opłacone z góry)
    15 pln - kurier (płatność z góry) 
    22 pln - kurier pobranie


    Sklep oferuje darmową wysyłkę w obszarze Polski bez względu na formę płatności oraz ilość kupionych produktów, jeśli wartość zamówienia wyniesie min. 500 pln. 
  2.   Przygotowanie zamówienia i jego wysyłka z reguły następuje w ciągu 24 godzin. (nie dotyczy zamówień w dni wolne od pracy,czasem w dzień poprzedzający dzień wolny) Firmy kurierskie  95% przesyłek na terenie Polski dostarczają do klienta następnego dnia po przekazaniu kurierowi. Paczki zagraniczne do Unii Europejskiej dostarczane są w około 5 dni.
  3. Dostawa zamówień realizowana jest za pośrednictwem firmy Kurierskiej - DPD.
  4. Koszt wysyłki zagranicznej do państw europejskich zależy wyłącznie od całkowitej masy przesyłki, forma płatności wyłącznie przedpłata  koszt dostawy każdorazowo jest wyliczany indywidualnie a zamówienie jest wiążące dla obu stron dopiero po akceptacji kosztów przez Klienta sklepu. 
  5. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.
  6. W przypadku dostawy do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych produktów, może ulec odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych. 
     

PŁATNOŚĆ

  1. Sklep umożliwia poniższe formy płatności:
    • przedpłata na konto  Volkswagenbank Polska konto nr. 25 2130 0004 2001 0196 7603 0001   Bambino Handlowa 1 15-399 Białystok 

    • za pobraniem (płatność przy odbiorze zamówienia)

 

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kilient musi poinformować nas o swej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej przesłanej: pocztą, faksem lub e-mailem (bambino@bambino.com.pl) na adres sprzedawcy. Można wypełnić i przesłać  formularz odstąpienia od umowy sprzedawcy (pobierz wzór), jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z transportu zwracanego towaru), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni  od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6.  Zakupioną rzecz proszę odesłać niezwłocznie na adres: HURTOWNIA ARTYKUŁÓW DZIECIĘCYCH BAMBINO 15-399 Białystok ul.Handlowa 1, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Prosimy również o załączenie ze zwracanym produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon), celem przyspieszenia zwrotu.
     

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI

    1. Hurtownia Art. Dziec.Bambino B.Komarzewska  15-399 Białystok Handlowa 1, odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

    1. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres bambino@bambino.com.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia o takim naruszeniu, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym terminie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

    1. Hurtownia Art. Dziec.Bambino B.Komarzewska  15-399 Białystok Handlowa 1,  nie jest producentem produktów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości sprzedanego produktu na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

    1.   Zwrot produktów prosimy dokonywać na adres: Hurtownia Art. Dziec.Bambino B.Komarzewska  15-399 Białystok Handlowa 1.

  1. Można skorzystać z elektronicznego formularza zgłoszenia reklamacji.
     
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
 
  1. Hurtownia Bambino podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć jak najszybciej wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomićHurtownia Bambino o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: HURTOWNIA BAMBINO 15-399 Białystok ul.Handlowa 1,lub e-mailbambino@bambino.com.pl 
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  5. Hurtownia Bambino obowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, lub do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
     

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Rozstrzyganie ewentualnie powstałych sporów pomiędzy Hurtownią Bambino, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu
    Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym w Białymstoku, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.Konsument
  3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystań z możliwości polubownego rozwiązania sporów dotyczących zakupów internetowych, konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym www.ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich użycie. Więcej na temat plików cookies znajdziesz pod tym linkiem.